Verzenden en verzendkosten


In het kort:

- DE VERZENDKOSTEN zijn alleen de echte verzendkosten van DPD of POST-NL (1 op 1 doorberekend) U kunt kiezen uit verschillende verzendopties of u mag uw producten GRATIS OPHALEN IN KWADIJK.

huidige kosten DPD thuis €5,60

DPD service punt bij u in de buurt €4,40

(prijswijzigingen voorbehouden)

- DE VERPAKKING heeft als doel uw producten optimaal te beschermen en bestaat uit zo veel mogelijk hergebruikte dozen en vulling. Niet eens gerecycled maar echt hergebruikt zonder energie verspilling aan “hervormen” voor nieuwe verpakking. Dit is onze zorg voor het milieu zonder kwaliteitsverlies van uw aankopen!

- NA ONTVANGST is het belangrijk uw producten DIRECT TE CONTROLEREN. Is er breuk? Volg dan onderstaande instructies. Dan ontvangt u het aankoopbedrag van het beschadigde product retour.

 

Waar wij trots op zijn : we verzenden zoveel mogelijk CO2 neutraal!

 

BELANGRIJK: Kijk altijd direct na ontvangst uw ontvangen artikelen goed na! Iets niet in ode? Meld het binnen 24 uur na ontvangst

Voor alle bestellingen buiten Nederland worden de op dat moment geldende verzendkosten berekend. De webshop geeft dat precies aan.

 

Verzending en retouren

 

Leveringstijd:

Na dat u bij ons heeft besteld, pakken wij uw order zo spoedig mogelijk in en sturen het naar u op. U krijgt hiervan een bevestiging en pakket-volgcode. Dit zal meestal binnen één werkdag zijn, maar kan soms door bijvoorbeeld (kerst)drukte iets vertragen tot maximaal 5 werkdagen. De tijd die de post nodig heeft om het bij u te bezorgen is meestal 1 dag, maar wij zijn natuurlijk afhankelijk van de postbezorger en zijn drukte. U kunt uw pakket volgen via track-trace. 

 

Wilt u het liever ophalen in Kwadijk? Dat kan! Kies dan in de webwinkel voor de optie "ophalen" of mail uw bestelling rechtstreeks naar ons (Klik hier om te mailen). We overleggen dan met u een geschikt aflevermoment. 

 

Retour zenden:

Bevalt het door u bestelde artikel toch niet, of wilt u het om een andere reden retourneren kan dat binnen 7 dagen na het bestelmoment ( zie artikel 6 algemene voorwaarden en Nederlands herroepingsrecht) Stuur ons een mail zodat wij u de retour instructies kunnen sturen. De verzendkosten voor het retour zijn altijd voor de rekening van de besteller en de geretourneerde artikelen dienen ons onbeschadigd te bereiken. Wij storten u dan na correcte ontvangst het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug.  De retourskosten en de verantwoording voor het correct retourneren blijven altijd voor de besteller.

.

 

Hoe werkt de verzekering bij schade? 

Mocht een product u onverhoopt toch in scherven bereiken, dan krijgt u het aankoopbedrag teruggestort, Maar de verzekering stelt wel voorwaarden aan de vergoeding daarom:

 

Bekijk uw pakket direct bij ontvangst, is er zichtbare schade? Dit dan, indien mogelijk, graag melden aan de postbode zodat hij er een aantekening van maakt. Lukt dat niet meer? Dan binnen 24 uur na ontvangst aan ons melden en onderstaande stappen volgen.


Instructies bij schade ontvangen artikelen

Bij uitpakken foto's maken van de inhoud binnen- plus buitenzijde van de verpakking ( dus hoe zat het verpakt? De verzekering wil kunnen zien dat er genoeg vulmiddel was gebruikt) Hoe precies leest u hier:

  • 1 foto van de buitenverpakking van de zending met het verzendlabel zichtbaar.

  • 1 foto van de binnenverpakking, waarbij de inhoud en het beschermingsmateriaal in het pakket duidelijk zichtbaar zijn. 

  • Graag de beschadigde artikelen fotograferen.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en minimaal 2 detailfoto's.

  • Dan binnen 24 uur na ontvangst de foto's en uw "verhaal" aan ons mailen en eventueel bellen.
  • Bewaar de verpakking en het gebroken product  tot nadere instructies van ons. Soms moet het gebroken product met de verpakking worden opgestuurd u ontvangt dan van ons een gratis verzendlabel
  • Want alleen dan kan de verzekering uitkeren en kunnen wij u compenseren. (De verzekering hanteert strikte regels,  maar indien aan bovenstaande voldaan, komt het wel goed)